onsdag 7. mars 2007

Bytur !!!!

IKKJE SÅ VELDIG GODT BILETE.........................


Reiste til retrieverklubben i dag i Bergen. Dorthe, Simon, Line, Mette, Inger Elise, Sara og meg sjølv var på trening. Som mange gongar før vart det sett opp det som skulle vise seg og bli utfordrande bane. Fram til tunnel gjekk det kjempebra, mottak etter tunnel gjekk fint, men eg klarte ikkje på hinder 6 som var røret å stå i ro, det resulterte sjølvsagt i at han gjekk i feil rørinngang fleire gongar på rad. Det var berre ein ting å gjere, TA SEG SAMAN !!!!!!!

Når eg klarte å stå i ro gjekk det heilt strålande. Plutseleg feide vi i gjennom bana og det gjekk unna, raskaste tid på 22,2 sek, det høyrer med til i historia at han reiv ein pinne. Men eg er utruleg fornøyd med han. Går han feilfritt er det ingen som slår han, så det er berre å trene. Veldig kjekt å trene i retrieverklubben dei er veldig engasjerte og flinke til å sjå løysningar. Trente litt felter før eg gav meg. Eg føler verkeleg at vi har noko på gang......

Ingen kommentarer: