onsdag 28. mars 2007

Flyt !!!!!!

NY BALL TIL TRENING !!!!!!!!
FINE TENNER !!!!!!


No er det jammen lenge sidan sist eg har blogga. Det går i sus og dus og eg har faktisk ikkje hatt tid til mykje arbeid på dataen. Sidan sist har eg vore i Oslo på første klikkerinstruktør samling. Det var kjempekjekt, men og litt skremmande å tenkje på kva eg faktisk skal setje meg inn i dette året. Kjekk gjeng og flinke instruktørar.Vel sidan kurset 17-18 mars har eg og Ted trent flyt i absolutt alt vi har holde på med. Det rare er at eg ser han faktisk kan stå midt i ein folkemengde og tilby atferder så berre det til og med når hundar spring agility ved sida av og det er sterkt for Ted. Men den atferden eg ser best at vi har fått flyt er apportering + inngangar, no er han rask og presis, skikkeleg stilig og sjå på.

Han hadde ein fantastisk apportsekvens i dag. At Ted skulle lære seg å apportere, kven skulle tru det ! Ellers har vi jobba med dekk u marsj, der har han fuska litt, albogane var litt opp av bakken. I dag hadde han kjappe og fine neddekk. HAr og trena på stimuluskontroll på sitt opp i utg.posisjon. Du verda kor fort ein klikkerhund sprett opp igjen frå dekk.

Fri v /fot, begynner å bli veldig bra, har variert mellom sakte marsj og springmarsj i dag , samt lagt på ein del vendinger og holdter. Dette takla han veldig fint.

Så var vi ein lynkjapp tur innom ag trening. I dag har eg øva meg på å føre med mest mulig ro i kroppen, samt jobba med gitte linjer. I agility er og flyten i høgsete om dagen, med ein gong flyten forsvinn blir det stopp og feil. Det er om å gjere treninga enkel nok til at du får flyt.

Og det er berre det og seie at det er ein herleg følelse når Ted fyk over hindera, han har berre blitt utruleg flink. Men det har jo kosta meg ein del fritid og nokre tusen arbeidstimarå få det til.
Fin bane i dag, Ted suste igjennom, men det eg må huske framover er å gi han plass når han skal lande, spesielt i framforbyttene for då blir det ofte hårfine riv. det må eg bli flinkare til, samt kortid eg skal køyre på og kortid eg må gi han ro i bana til å jobbe. Dette er ein hårfin

balansegang. Som Marianne sa til meg på treninga i dag : Bodil du må ha litt is i magen !!!!!

Vel det går i allefall framover og vi gledar oss ustyrteleg til å komme ut på konkurransebanene.

No har alle gått til ro i huset, hundane ligg og søv etter ein lang dag med diverse aktiviteter.

Ingen kommentarer: