fredag 14. august 2009

Running Contacts...

Ted i ein to av to på. Mathias har allerede blitt ein dreven handler... ( Fanny har tatt bilde)..
Kelly er heldigvis friskmeldt så denne veko sa har vi hatt tre ulike arbeidsområder, ruta ( har reist rundt heile veka og flytta ruta rundt, og ho har blitt kjempeflink, har og begynt å jobbe resten av kjeden, at ho skal legge seg seg på kommando i ruta og komme til fri ved fot posisjon når eg ropar). Det vi har jobba mest med er nok running contacts, eg har reist planken opp frå bakken, ho har flott fart og intensitet. Hadde laga ein filmsnutt,men den klarte eg sjølvsagt ikkje å leggje ut ( kanskje eg tar i mot tilbudet ditt Siv og flytter til Sørlandet så kan vi trene hund og fiske krabbe, og så kan du hjelpe meg med alle tekniske duppedingser). I allefall blir det spanande og sjå korleis det utvikler seg framover, det er kjekt å prøve seg på noko nytt, med Ted har eg den tradisjonelle 2 av 2 på og det funkar fint, så det blir kjekt å sjå om dette blir like bra. Vel når det gjeld hoppteknikken såblir eg nok ikkje utlært med det første, men det er veldig kjekt og lærerikt, og ein lærer seg å sjå og observere litt bedre kvar gong, og eg ser faktisk stor skilnad på Kelly på ei lita stund.
Ho har problemer når pinnane ligg på 55 cm, ho er ikkje heilt bekvem med å hoppe, men no ser det mykje bedre ut. Har jobba mykje med Set point med oxer både rett fram og i sving til venstre og høgre. Ho har blitt flinkare til å skyve vekta bakover i det ho satsar og er dermed meir i balanse i hoppet.....Er i skrivende stund på veg til Oslo i lag med min finaste Bjørnar, turen har faktisk to hensikter, eg skal hente dei nye feltapparata mine, tjo hei då har eg heile agilitybana, og når eg sjølvsagt er i Oslo så kan eg jo like godt vere med på NKK Bjerke som er denne helga å sjå om vi kan gjere nokre gode løp.....
Vel vi snakkast over helga....

Ingen kommentarer: