fredag 26. februar 2010

Gregorianer....

Dette ordet har eg grunna over siste tida, gregorianer. Eg og har vel fått med meg at det handler om dei menneska som kjører Greg Derrett sitt system Vel rundt omkring i Noreg blir det formeleg brukt som eit skjellsord. På dei siste konkurransane eg har gått har eg høyrd mykje rart. feks " denne bana blir ikkje lett å løyse viss du er gregorianer " ( dette var under briefing klasse 3 ). Ein annan god som eg høyrer ofte er at grunnen til at eg ofte får 5 feil med Ted er at eg bruker feil system, hadde eg skifta system så ville til og med eg fått det til. Det meste av tida ler eg berre av desse utsagna, men eg berre undrar meg slik over kvifor andre ser dette systemet som ein trussel. Viss eg er så håplaus på agilitybana og det er systemet eg brukar som gjer det så er vel det verdas beste nyhet for alle konkurrentane mine, då er jo eg bokstaveleg talt ut av spelet. Så undrar eg meg ein annan ting, veit folk kva Greg sitt system handler om eller berre trur dei at det er sånn og sånn....For meg handler det ikkje om kven som bruker kva system, men å finne noko som fungerer for deg, det er jo veldig uheldig at du skal gå rundt å bli uglesett fordi du tilfeldigvis har tru på noko...For meg er det heile ganske enkelt, kvar og ein får bestemme for seg sjølv det er ikkje noko som eg skal blande meg i. Men i allefall veit eg at Greg sitt system er godt og konsekvent, eg har hundar som forstår mine signaler ute i bana og det tenkjer eg må vere hovudmålet........Ikkje bruk tida til å kritisere andre det blir ein ikkje bedre av

4 kommentarer:

Ingerid sa...

Jeg er så utrolig enig! Takk for at du skrev dette...

Silke sa...

Hei hei!
Trodde jo først at du hadde fått en virus på datamaskinen din:"Gregorianer" i stedet for "Trojaner" :D

Er virkelig rar...Det beste (& mest effektive) er sikkert å bare ignorere de...
Men det er jo ikke alltid like lett...

Hilsen, Silke

Hilde sa...

De er redd og misunlige...... De vet at du er på vei opp, og de gjør det de kan for å holde deg nede. Med nebb og klør!!!!
Stå på videre og ikke bry deg, jeg er kjempe stolt av deg.

Stor klem fra Hilde

lenelabanoglux sa...

eg har også hørt mye negativt om gregorianere, men eg sier ingenting om det for eg aner ikke ka det går ut på;) man skal vite før man omtaler seg om det. eg har hørt dette sitatet "bodil ville nok nådd langt hvis ho ikke hadde vært så opphengt i det greg derett systemet" det er bare å heve seg over det og stå på med sitt. eg syns det er utrolig beundringsverdig at du holder fast på det systemet fordet om folk kritiserer det. eg er nok ikke like flink til det, man blir lett påvirka når man er ny.