onsdag 21. februar 2007

Agility er gøy !!!!!!


FINE VOFFSANE MINE !


Det har blitt mykje trening i dobbelboksen siste tida. Det har gjort sitt til at handlinga og flyten min har blitt mykje betre. Eg blir meir forutsigbar for hunden min og då aukar både farten og sjølvtilliten til Ted. Det er no og heilt minimalt med riv og det synes eg er kjempekjekt. HAdde to nydelege rundar i dag, der eg faktisk ikkje har noko eg kan setje foten på. Ingen riv, kjempegod fart og det til tross at hindera hadde ein av stand på 4 meter, og det er trongt for ein unghund med god framdrift. Eg blir veldig inspirert til å trene når eg ser at vi faktisk får det til.


Eg kan og no gå på god avstand og handle han, han går veldig sjølvstendig og fint.


HAr og trent apportering i dag, og han begynner å bli kjempeflink. I dag har vi jobba med inngangane med apportbukken og det tok han kjempefort. Han griper fint om apportbukken, set seg tilbake i utgangspossjon med den og slepp når eg seier takk. Eg blir meir og meir sugen på lydighet og vi trenar på grunnferdigheter og delmoment kvar einaste dag. Øvelse gjer mester, eg begynner å tru på at det kanskje er sant. No er det snart klikkerinstruktørsamling veit du og då nyttar det ikkje å sluntre unna.


Vel no får det vere nok hundeprat for i dag...................

Ingen kommentarer: