lørdag 3. november 2007

Naboens nye spikerpistol........

Mathias meinte det var så varmt at han ikkje trong jakke, vi skriv i dag 3 november. Det høyrer med til saken at jakken kom på i etterkant av dette biletet. Men dei ser veldig fornøyde ut her...
I skogen er det mange rare ting....



Naboen vår er verdas kjekkaste mann, han er hyggeleg og smiler alltid, men vi har forøvrig eit problem og det er at han har gått til anskaffelse av ein spikerpistol. Noko som alle veit er at når du har fått deg ein ny ting som er hot så bruker du det ustoppeleg. Slik er det med naboen og, han har nesten nye spikarprosjekt kvar einaste dag. Kva har så dette med hundetrening å gjere ? Vel Ted er ein liten skuddredd fyr. Når helgene nærmar seg blir eg fylt av fryd, då kan eg trene litt meir enn ellers. Det var min første tanke når eg stod opp. Eg tenkte eg skulle kjøre i gjennom nokre av øvelsane til neste helg. Når det nærmar seg konkurranse så blir det mykje trening. Eg var fylt av optimisme til eg kom ut i hagen. Ted smalt inn i utgangsposisjon og var klatr for ei apporteringsøkt, men uheldigvis så hadde naboen bestemt seg for å lage nok eit prosjekt og avfyrte første spikarpistolskuddet. Ted sprang under hagebordet og der blei han liggjande, dette var farleg. Vel då hadde eg to valg, la panikken ta meg eller å vente på bedre tider. Eg valgte heldigvis det siste. Eg fekk faktisk trent godt med Bonzo medan Ted lag og såg på. Bonzo var full i fryd og elska all oppmerksomheten, han er ein fin fyr sånn. Så lenge det vankar godbitar og ros så er det ingenting som kan skremme han. Eg fekk trent på fri ved foten og apportering. Bonzo har alltid vore veldig god på øvelsen fri ved foten, han går nydeleg, men han klarer ikkje alltis å holde munn. Så i dag har vi hatt supre økter der pelsefyren har holdt heilt munn, dette heng jo sjølvsagt godt i lag med kriteriesetting og timing der eg ikkje alltid har vore like flink med Bonzosom eg har med TEd.


Etter treningsøkta tok vi oss ein tur i skogen. Heldigvis vart då spikarpistolen fort gløymd. Eg køyrde utgangsstilling, fokus og faktisk heile avstandsøvelsen inne i skogen, det funka heilt topp.. Gutten var tilbake på nett.. Då eg kom tilbakl køyrde eg ein apportsekvens og innaklling med stå, fortreffeleg......Tedden er dyktig han.. Litt slalom innganger fekk vi og trent på. Ellers likar eg og ta med gode visdomsord, eg fann eit i dag og som står i bloggen til Bud Houston, ein flink agilityfyr som eg gjerne skulle hatt til nabo for å spørre han ut om agility. Han snakkar i bloggen sin om " The Three qualities of success. 1 Ha den riktige planen 2. Gjer det du har planlagt. 3 Det som ingen nokon gong tør å nevne FLAKS........... Vel det synes eg er godt sagt, eg har iallefall erfart at det stemmer. Ei treningsøkt blir så mykje betre når den er gjennomtenkt...


Nei støvsugaren ventar. No skal eg til med å utsetje meg sjølv for ubehag, nemleg vaske hus....

Ingen kommentarer: