søndag 11. mars 2007

Helgekos.................



På fjelltur med svigers. Denne helga har vore heilt topp, i to heile dagar har vi vanka i herleg terreng på fjellet, berre kopla av og storkost oss. Litt regn, men stemingen var på topp. Fekk lagt ut ein del spor og hundane har storkost seg.
Men vi måtte sjølvsagt heim til agilitytrening søndag klokka 18.00. Det er fast rutine.
Ag treninga idag gjekk bra vi trener eindel på detaljer om dagen, eg ynskjer at Ted skal vere mest mogeleg sjølvstendig, og det eg faktisk ser er at han trivst godt med å jobbe på avstand. Det som ikkje alltid er like lett er timinga. Når alt går så fort så set det store krav til føraren,
dette slit eg ein del med enno, eg blir enkelte gonger litt for sein. Det vert veldig lett riv når ein er for sein.Men det går betre og betre.
Har ikkje fått trent så mykje lydighet men det kjem seg nok ut i veka, skal på første klikkerinstruktør samling til helga. Det vert jo veldig spanande og utfordrande........
Eg gledar meg veldig.

Ingen kommentarer: