mandag 9. mars 2009

Vinterferie....

Belønning er viktig....
Spøkelseshunden Ted....


I farta...........





















Vel ordet ferie skulle ein vel assosiere med med å minst ein dag ikkje gjere på nokon verdens ting, men som alltid så har vi hatt ein nokså " TRAVEL " vinterferie. Dei første dagane begynte eg og Mathias på ei liten runde på kino, badeland og diverse aktiviteter som ikkje hadde noko med hund og gjere. Veldig godt innimellom og berre gjere heilt andre ting. Mathias sette i allefall stor pris på det. Tysdag, onsdag og torsdag gjekk med til kurs i anledning at Sylvia Trkman kom til Bergen i regi av Line, (tusen takk Coucheron for det initiativet).
Det var eit intensivt og godt kurs. Sylvia tok opp mange interessante emner som korleis få hunden til å svinge thigt, running contacts og så triks. Det var morosamt og sjå kor flink hunden hennar LA var. Banene ho hadde med var spanande og utfordrande, og eg fekk ein veldig klar formeining om kor eg har mine styrker og kva eg må jobbe litt meir med. Summar summarum er eg veldig godt fornøyd med eigen presatsjon, TEd gjekk som ei klokke. Ting eg må jobbe endå meir med er thigte svingar når eg er på avstand og feltene må eg alltid ha gode kriterier. Dette kom seg veldig utover i kurset når eg blei enig med meg sjølv koritd eg skulle belønne og kortid han skulle få gå videre i banen. Gode og utfordrende baner som eg lærte mykje av. Eg var positivt overraska over TEd kor godt han forstår dei ulike siganla ute i bana og han er berre rå på innganger på slalom.
Men det er mykje å jobbe med, får sjå om eg får lagt ut noko film...
Fanny var og med på kurset med Shejpa, dei var kjempedyktige og hadde flotte running contacts, takk for besøket det var kjekt at du kom. Mathias han snakker om Shejpa enno....
Det var og utruleg kjekt med alle dei flotte observatørane som var med, kjempekjekt å hå dåke der (Simen, Mari, Kerstin, Elin, Silke, Charlotte, Hilde, Trine osv........)
I helga var vi i Son med endå meir agility hos Fanny, spanande og lærerikt, og frykteleg snilt at Bjørnar kjørte meg over fjellet det var skikkeleg dårleg vær noko som førte til at vi måtte reise tidleg på søndagen....
Det var ein kjekk gjeng og er ser fram til mykje god inspirasjon gjennom året.......
Tusen takk til Sylvia som heldt eit inspirerande og kjekt kurs og takk til alle som var med og gjorde det triveleg.







Ingen kommentarer: