fredag 30. november 2007

Fin økt.......

Kva skal vi trene no ?

Denne fine kombinasjonen teikna eg meg i dag. No skal eg for alvor følgje opp treningsplanen som eg har laga meg.
I dag var det slalominnganger som står for tur. Eg har ein rask hund som må kunne slalom inngangane sjølvstendig. Det viste seg at kombinasjonen var nett så genial som eg hadde håpa på.
I tillegg til slalominnganger fekk vi fletta inn både serpentiner, threadles og push- through.
Desse tinga har eg tatt tak i dag :
- Fart inn i slalomen :
- Innganger frå alle hindera på bilete : Det som blir vanskelegast er hinderet som står til høgre for hjulet.
- Framforbytte før og etter slalom : Her er han og blitt trygg og god, så lenge eg gjer min jobb, ( ikkje legg byttene mine på hans linje og jobbar meg ferdig med hinderet) så gjer han jobben sin, artig å sjå.
- Sideveis avstand : her jobbar han godt og sjølvstendig, og let seg ikkje uroe av at eg søker lengre og lengre avstand sideveis
- Avstand i fartsretning : dette kan vere vanskeleg i enkelte tilfeller, at hunden sløyfer siste porten i slalomen fordi eit anna hinder ligg og drar. For min hund er tunnelen absolutt ein favoritt, derfor kan du lett oppleve at hunden forlet slalomen til fordel for tunnelen som ligg på linja. Men det gjekk alldeles strålande i dag, ikkje ein gong prøvde han seg på å fuske tross i at eg låg langt føre han mot tunnelopningen.
I dag har eg vore god å planleggje og gå ut å gjere akkurat det eg planlagte. DÅ BLIR DET GODE TRENINGSØKTER.
I morgon skal eg jobbe litt med hinder som står 90 grader på stigenedgangen. Det er superkjekt å jobbe med ein hund som er så flink og motivert........

Ingen kommentarer: