tirsdag 15. april 2008

Konkurransetrening.......

Ingenting i vegen med fokuset her i gården..........
Denne bana har eg gått i gjennom konkurransemessig i dag. Det vil seie at du får ein mulighet til å kjøre i gjennom bana 1 gong. Det gjekk strålande.... Han låg kjempebra på startstreken.
Hinder 1-2-3 handla eg som ein serpentin. Hinder 4-5-6 på venstre hånd.
Framforbytte ved hinder 7 og vidare på høgre hånd i stjerna. Hinder 13-14-15 handla eg og som ein serpentin.
Dette var ei veldig fin hopp 3 bane, med gode linjer og akkurat passe teknisk. Det som blir vanskeleg synes eg i ein bane er kortid du må gire ned og kortid du må ha full gass. Timing er eit veldig viktig stikkord her, at byttene kjem akkurat når dei skal, viss ikkje får du ofte riv. Det samme viss du ligger for langt ute i ein serpentin, då river ofte hunden. Du skal i praksis ligge så nære hinderstøtta som mogeleg utan å vere i vegen for hunden.
Eg har hatt ein veldig interessant dag med mykje god trening og bekreftelser på at vi nok kjem strekt tilbake i konkurransesammenheng.........

1 kommentar:

Siv sa...

Hoho, jeg har jo sett farten på din hund, så jeg kan tenke meg du må være rask i avgjørelsene og ha alt i ryggmargen!
Uansett, kult at du legger ut baner så vi får se hvordan du har tenkt og få litt inspirasjon!