mandag 14. juli 2008

Noen tanker rundt konkurranse......

Fotograf er Fanny Gott

Kvar gong eg er ute og konkurrerer er det ein del ting som eg undrar meg over. Konkurransen i helga er intet unntak. Hvorfor holder man på å konkurrere ? Her er svarene og motivasjonen sikkert mange.

Min målsetning med å konkurrere er å slå eit slag for positiv hundetrening, bli bedre som fører, sammenligne min prestasjon mot andres og ikkje minst stadig bli en bedre hundefører. Skal eg sette krav til hunden min så skal eg og sjølv sette strenge krav til meg sjølv.

Det er mykje sinne og sjå ut i banene, viss hunden skipper eit felt eller tjuvstarter så er det ei heil lekse så du ser at hundane blir heilt dempa. Førarane kjeftar for noko som dei sjølve skulle tatt på seg ansvaret for, NEMLEG DÅRLEG HUNDTRENING.....Det er sjølvsagt forskjellig kva kunnskap og utgangspunkt vi har, men dette er ingen unnskyldning for at vi lar det gå ut over hundane våre. Eg tippar at ca 90 prosent av alle som går agility har ei kjempkonflikt i startane sine. Dei snur og vender og hipser på hundane sine til den store gullmedalje, truer både med fysisk og verbalt kroppspråk. Til tross for at dei kjeftar og smell i starten så TJUVSTARTER HUNDEN LIKEVEL, då spør eg meg berre kva får dei eigentleg ut av det.....

I går stod ein eigar med hund og såg agility, så kom det ein passerande hund , hunden gjorde då utfall mot hunden som kom forbi. Eigaren som ikkje hadde augene på hunden skreik til den og løfta den opp etter hålsbandet.

For min del må eg seie at det å konkurrere får ein stor bismak viss det er slik atferd vi skal gå rundt og sjå på, og ikkje minst kva forteller vi til dei som ser på viss deter greitt å behandle hundane våre slik. NO er det ikkje slik at eg sitter på ein pidestall og er bedre enn alle andre, men eg har i allefall fortstått at hunden min kan IKKKJE SKULDAST FOR AT EG HAR TRENT DEN DÅRLEG......

Dette blei visst eit litt strengt blogginnlegg, men eg må seie at eg får slik stor frustrasjon når eg ser at hunden får skylda for noko som den ikkje kan ta ansvar for.

Ellers har eg hatt ei fantastisk veke med mykje inspirasjon og god trening. Fanny og Thomas er utruleg flinke, så ta deg ein tur på kurs hos dei viss ikkje du har vore der. Det var og ein super gjeng som deltok på agiltyleiren, takk for all inspirasjon. I dag har eg jobba med tørrhandling med begge hundane samt nasedutter. TEd har veldig fine nasedutter.

Eg har og baklengskjeda innkalling frå sitt i dag. Kelly kjem i kjempetempo og sprett inn på både høgre og venstre side. Kelly har faktisk bedre bakpartskontroll enn Ted nokon gong har hatt

Elles har vi og hatt ein runde med crate games, Kelly held på å lære seg å akselere på ei rett linje inn i buret, ho har super fart no.......

Ingen kommentarer: