onsdag 11. november 2009

Fri ved fot....

Kelly ut av ein tunell, ho begynner å bli ivrig..... fotograf er Karin og John...
Ted i eit luftig svev...
For alle øvelser som eg er innom uansett kva gren eg jobbar med så har eg alltid eit bilde av korleis eg vil det skal sjå ut. Både i agility og lydighet så har eg nokre momenter eg er veldig fornøyd med, MEN eg har og til gjengjeld ein heil del å trene på. Eg vurderte faktisk tidlegare i dag å begynne å samle på frimerker, men det varte heldigvis berre ei lita stund....

I dag har eg jobba mykje med fri ved fot, av ein eller annan grunn så finn eg akkurat denne øvelsen heilt umogeleg enkelte gonger. Ein av dei største problema mine er at eg griper om for mange ting på ein gong når eg skal trene...

Så målet for dagen med Kelly :

- Nasedutter : dette begynner faktisk å sjå riktig bra ut, eg vurderte ei lita stund å starte ho i agiliten og på Lillestrøm, men eg slo det frå meg, eg har meir enn nok både og tenkje på og gjere den helga. Målsetninga med Ted må jo vere å komme med til finalen søndag, så får vi sjå om eg faktisk klarer det. Men debuten med Kelly blir vel i januar eller februar tenkjer eg.

-Fri ved foten :
Eg har tatt for meg stegforflyttningane i fri ved foten i dag.
For det første trene mykje på at ho 1. oppsøker meg når vi skal trene og 2. Kan holde god fokus i utgangstilling. Dette er veldig viktig for resultatet.
Deretter gjorde eg som følger :
- to steg til høgre og sette seg
- to steg til venstre og sette seg
- holde posisjon to steg bakover
- to steg framover
- vending til høgre
- vending til venstre
- helt om
Det blir enklare å trene når ein faktisk konkret går inn å jobber med enkelte moment i staden for å trene litt på alt slik som eg gjer....Kelly begynner å bli flink å holde posisjon, ho går med fin attityde, men eg kjenner at eg ofte blir ustødig når eg går , vel eg får berre trene meir på det så kjem eg vel til å gå så støtt som nokon til slutt....EG må heilt klart gjere ein god innsats framover med fri ved foten ellers kan eg likegodt leggje lydigheten på hylla. Det er litt av problemet at det er mykje å trene på men lite tid til å trene lydighet, men det er jo no alt kjem til alt ei prioritering. Viss ikkje agility hadde vore så kjekt så hadde det gjerne vore lettare å trene meir lydighet.

Eg har og hatt ein runde med luktdiskriminering og det begynner å sjå riktig bra ut. Ho plukkar til og med rett pinne etter eg sette saman diskrimineringa med sjølve apporteringa. Forhåpentlegvis sit det til den 29 november, det er lov å håpe. Har og fått trent litt agility det vil seie hoppteknikk, det er viktig å få løyse opp litt innimellom. Når eg heldt på dette fann eg ut at eg på samme tida kunne la ho få bere apporten medan ho hoppar det var slik Ted lærte deg å holde metall, det var faktisk ikkje eit klirr å høyre , veldig bra.....
Men no er det leggetid på MAthias og då er det fast speletid på sengekanten, Uno heiter spelet og det er like fasinerende for både liten og stor.....Så ha det godt alle saman..

1 kommentar:

Anonym sa...

Se Lp Bergens nye hjemmeside